21 november 2008

hejhej :D

så nu har jag hämtat min älskling, min hjälte & min drog. det gjorde jag igår. <3 så önska mig lycka till ;D höhöh ! framsteg redan faktist ! :)

ikväll ska jag städa min lägenheten tänkte, har ju inte bättre för mig så ;p plus att jag är "sjuk" så utgång blire inte. sen får vi väl se om det blir en liten över sovare eller inte ;) OCH NEJ INGENTING KOMMER HÄNDA! lovar er. annars idag ska jag väl inte göra så mycket. plocka bort allt från fönstret blire väl i morgon innan jag åker hem. för det är ju fönsterbyte dags! mohaha!

i morgon blire, öppet hus i skolan mellan typ 10 & 14. men jag slutar 12! wöhu. sen åker jag hem till hällefors med 4 bussen tror jag. sen i morgon kväll blire saw 5 med micke och fis! joina ? ;)

anyway, nu ska jag väl fortsätta med fitt cinema! knulla!
IDOL IKVÄLL <3 , johans röst är lika med gåshud <3 bye!

Inga kommentarer: