29 oktober 2008

bil o isgata (Y)

aja , igår så lekte jag med sara. först åkte vi med jocke (min kusin) och då höll vi på och krocka med en lyktstolpe. sen lekte sara o jag med dan för jocke skulle vara med jesper o johan. så vi gled runt en del. sen skulle sara hem så vi lämna av henne. sen skulle jag hem. och så utanför sara står philip som precis fått sitt körkort. kör runt i mammas snygga kärra. TÖNT!! , säger att vi skulle leka i kurvan. Dan sa nej. så börja vi åka. jag sa visa pojkarna lite. fast vi hann aldrig. vi kom upp i 70 sen så kommer jag inte ihåg så mkt mer, än att bilen snurra två tre varv sen åkte in i en lyckstolpe. men vi klarar oss igemfört med bilen. aja det va en kall natt. jocke fick köra hem mig sen! , så gick jag o la mig försökte sova. LYCKA te , varje gång jag försökte blunda så gå jag det där jävla snurrandet och lycktstolpen. (Y) men men , vi lever iaf , och allt gick bra med oss ! som tur är! men nu ska jag upp och packa för vi ska åka till mammut idag. sen på söndag åker jag till örebro och då kommer sara ! :D så ska sara bo hos mig. pussssssssss pårej. men men , ha en bra slut på lovet hällefors. kiss and hug! snyggve ;) <3

Inga kommentarer: