24 oktober 2008

fredag och lov :)

ja ni det va ett tagsen jag skrev här ;p hehe, jag gör väl inte så mkt just nu. ska väl städa, diska, packa och sånt! för nu äre äääääääääntligen lov :D och så ska jag hem te pappi och sen te mammi! så lär packa med mig allt som jag ska ha med mig! :D och ikväll så kommer, jennifer (min syster), sara o jessica in. vi ska väl gå på stan ett tag, sen äta lite mat. jag hoppas på MC elr BK ;p huhu. skulle sitta fint just nu :D sen ska vi på bio. vi ska kolla på HSM3 ( high school musical 3 ) det ska blir gryyymt :P huhu ! ettan såg jag på tv hos mamma på svenska. tvåan såg jag på myskväll hos sara med sofia. det va mys! men trean kommer bli grym :p shit i en stor biosal. hehe. menmen, pappa o evalena är på väg till talinn. typ kryssning. men ska även va i talinn ett tag. tror jag. så med andra ord är jag o jennifer hemma själva. så på lördag blire massa mys med lite flickor:D huhu! , söndag ska jag stötta jeffa på hennes match för pappa kommer inte va där! så då får jag ställa upp. men försöker ändå vara och kolla på alla deras hemma matcher:P men men , nu blire massa LW och städa o diska o packa ;D kisss and hugs. ha en jävla bra helg för det ska jag :D

Inga kommentarer: