03 oktober 2008

mumma

så nu har jag sovit i lägenheten två nätter. första sov emelie hos mig och i natt sov jag själv. jag kommer bli som hon på tomaskläder, haha börja tala med mig själv och shit!:P men iaf, igår , kom jag hem plocka lite, fixa med det jag hade handlat, sen laga jag mat. sen blev det soffan. haha sen somna jag vakna vid halv nio (A) haha , då fick jag diska och plocka lite till. sen gick jag ut och kolla på stjärnorna, sen gick jag och la mig. (: hehe , så i morse orkade jag inte gå upp. så jag är ju till baka iaf:P för i går flög jag upp ur sängen :P men det va nog för det va första natten och för att emelie sov hos mig. :) men åt iaf frukost i morse. men det gick inte så bra. haha har inga stora skedar.. så jag fick äta fil och flingor med liten tesked. haha , sen hade jag inge strö socker heller så det blev inge socker heller. :( men anyway.. ska hem o sova hos pappa i helgen , så ska jag in på söndag igen och handla på IKEA, rusta och jysk vad jag vet ändå länge. sen ska väl jeffa på stadium. men jag ska iaf handla, massa saker till köket så det bli lättare och laga mat. sen en liten pall så jag når upp till spisen :P hahah tvär kort vaf... :( ;p sen på jysk en data stol sen på rusta en mikro ! ;p det är det viktigaste iaf. (: sen längtar jag tills nästa helg då ska jag och sara på krogen för hon fyller 18 på tisdag :D wöhuuu! taaaaagggad ! men men ska va med sara på lördag, då får vi hitta på någe kul :) men ska sova i mitt läskiga rum hos pappa med. blääää:P men men, bye

Inga kommentarer: