09 oktober 2008

samhällskunskap

igår åkte jag hem då. jennifer vart jävligt chockad efter som jag hade "lurat" henne på telefonen :P haha, hon ringde och jag sa att jag va hemma vid datorn. haha bullshit;) jonna vart super duper glad och klängde som vanligt:P och pappa o evis, "VA FAN GÖR DU HÄR!?" ;P haha , lika glada dom för att ha mig hemma :P men iaf, så fick jag pappa att köra mig till sara:P lekte med henne, sen drog vi te forsen. =) sen gick jag hem o pluggade svenska. nu sitter jag på samhällskunskapen och "FÖRSÖKER" arbeta:P miohahhaha. anyway, sara kommer till mig i morgon :D pusss det! lär ringa mamma idag och se om hon har några pengar till mig. som jag inte tror ho kommer ha... suckish. men vi får la se om det blir krogen !? I don't guess so. fucking shit! :( jaja , sånt är livet. men nu lär jag försöka fixa info till mitt arbete. kisses ! <3

kläder idag; svarta tajts, rosa brottalinne, vit stor t-shirt, en fliströja och sara's skor och jacka ;P mohahahha !

1 kommentar:

Anonym sa...

haha! Alltid kul när någon blir glad över att man kommer hem!